onsdag 27 oktober 2010

Ett roligt mail!

Idag på morgonen när jag kollade in mailen hade jag fått detta:

Hej !

Jag heter Sara och jag mailar från Björn Axén. Just nu håller
vi på att leta modeller till våran slutvisning på Nordic light hotel
den 16 december. Vi har haft kontakt med olika modellagenturer och har
även kollat i skolans modellpärm där du har registrerat dig. Du är en
av dom vi har valt ut att få komma på våran modellcasting. Den kommer
att ske (.....)
Är du intresserad så svara gärna så snart som möjligt tillbaka till
mig så berättar jag hur det kommer att gå till.

Med vänlig hälsning / Sara


Det var lite kul att läsa... Fortfarande aktuell dock nybliven mamma och med lite bilringar här och var = P

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul och du har inga bilringar gumman!

    SvaraRadera
  2. hahahah Tack sötis! Ja det var kul! Var där idag = )

    När tar vi fikan?
    Kram

    SvaraRadera