tisdag 30 november 2010

NyA LEKSAKER TILL LUKA




Luka är snart 10 månader och utvecklas så snabbt! Det är underbart att se hur han härmar ljud från hans leksaker. Som igår härmade han en kossas ljud - han är så söt = )

I helgen bestämde vi oss för att införskaffa lite mer leksaker till Luka. (Vi åkte till Ica Maxi, de har samma märken som i leksaksaffärerna men brukar ha dem till ett litet förmånligare pris) Detta inhandlade vi:

En blå baby pulka som vi skall testa idag = ) Den kostade 169 kr och finns även i röd färg
   
Sedan har vi köpt en sköldpadda från Fisher Price där man slår ned olika knappar och när alla dessa är nedslagna/intryckta så åker huvudet ut = ) Den kostade 150 kr
Sedan en fjäril från playskol som rör på sig och sina vingar samt spelar musik. Den kostar 200 kr

Sedan har vi lånat en bellino leksak och en bok av Lukas kusin




















Och sedn i förra veckan då jag var sjuk med svinkoppor och luka var hos sin farmor och farfar fick han världens sötaste leksak. Den ser ut som ett hus och har massa ljud från djur = )

2 kommentarer:

  1. hej! vilken mysig blogg, hittade hit när jag var på jakt efter en bild på ica maxi pulkan :) jag har lånat din bild till min blogg, hoppas det går bra? jag har länkat hit oxå! Välkommen in på våran blogg också massa bra babytips ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Clara!


    Va roligt! Det får du absolut!
    Ska gå in o titta på din blogg genast!
    Kram

    SvaraRadera